تاریخ : یکشنبه, ۲۵ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 15 September , 2024
0
شهردار رشت:

مدیریت شهری عزم خود را برای اجرای پروژه‌های عمرانی جزم کرده است

  • کد خبر : 671
  • 07 شهریور 1402 - 17:40
مدیریت شهری عزم خود را برای اجرای پروژه‌های عمرانی جزم کرده است
همبستگی بی‌نظیر شورا و شهرداری رشت به دلیل نگاه‌های مشترکی است که برای رفع مشکلات حوزه مدیریت شهری وجود دارد و این نگاه مشترک بنده را برای خدمت ترغیب می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناظر، رحیم شوقی شهردار رشت در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان اظهار داشت: قدمت صداوسیما و حضور نیروهای توانمند در این مجموعه یقیناً در کیفیت آثار بسیار تأثیرگذار است.

شوقی افزود: انعکاس مباحث مجموعه مدیریت شهری رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد و باید بااطلاع رسانی صحیح امید آفرینی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همبستگی بی‌نظیر شورا و شهرداری رشت به دلیل نگاه‌های مشترکی است که برای رفع مشکلات حوزه مدیریت شهری وجود دارد و این نگاه مشترک بنده را برای خدمت ترغیب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در عرصه فضای مجازی نسبت به دشمن عقب هستیم، بیان کرد: متأسفانه فضا به سمتی رفته است که باید اعتماد را جلب کنیم و امیدواریم با حضور مدیرکل جدید صداوسیمای گیلان نیز شاهد اتفاقات خوب و جدیدی باشیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه انتظار داریم صداوسیما همراه مجموعه مدیریت شهری باشد گفت: یقیناً عملکرد و دغدغه‌های مدیریت شهری از طریق صداوسیما بهتر به گوش شهروندان می‌رسد و موضوعاتی همچون مصوبه جدیدی که اخیراً از طریق مجلس در موضوع زمین‌های نسقی صادر شد می‌تواند از طریق صداوسیما بهتر به گوش مردم برسد.

شوقی با بیان اینکه پروژه‌هایی در شهر در سال‌های ۹۲ و ۹۳ مصوب شده بود که به هر دلیلی اجرایی نشد؛ افزود: مجموعه مدیریت شهری عزم خود را برای اجرای پروژه‌های عمرانی جزم کرده است و همراهی صداوسیما می‌تواند در کاهش بسیاری از دغدغه‌ها تأثیرگذار باشد.

وی با تأکید به اینکه تعامل، هدایت و همراهی اعضای شورا با شهرداری رشت اتفاقات خوبی را رقم زده است افزود: یقیناً حتی اگر یک روز حمایت شورا از شهرداری رشت نباشد کارها با مشکل مواجه می‌شوند و بنده اطمینان می‌دهم که هیچ‌گاه کاری انجام نمی‌شود که این حمایت از بین برود .

شهردار رشت با اشاره به اینکه ترافیک رشت یک معضل چند ده‌ساله است؛ گفت: در تلاش هستیم تا با برنامه‌های راهبردی که در رست اجرا است این مشکلات را کنترل و برطرف کنیم و انشا الله با اجرایی‌شدن پروژه ژ پنج نیز حجم زیادی از بار ترافیکی رشت برطرف می‌شود و تقاضا داریم مثل همیشه صداوسیما همراه مجموعه مدیریت شهری باشد.

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار