تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2
مدیرعامل دهکده گردشگری خاکی لاهیجان:

تلاش می‌کنیم تا پایان فاز نهایی دهکده گردشگری خاکی ۳ هزار اشتغال ایجاد کنیم

  • کد خبر : 928
  • 11 مهر 1402 - 18:45
تلاش می‌کنیم تا پایان فاز نهایی دهکده گردشگری خاکی ۳ هزار اشتغال ایجاد کنیم
تلاش برای تبدیل دهکده گردشگری خاکی لاهیجان به قطب گردشگری کشور و ایجاد اشتغال پایدار برای ۶۰۰ نفر در دهکده گردشگری خاکی لاهیجان شایسته تقدیر است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ناظر، مهندس علیرضا منصور خاکی مدیرعامل دهکده گردشگری خاکی لاهیجان در جلسه با حضور مدیران ذیربط حوزه معاونت هماهنگی و نظارت راهبردی معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تبدیل دهکده خاکی به قطب گردشگری کشور و منطقه بسیار مهم و بااهمیت است.

خاکی با بیان اینکه ایجاد اشتغال مستقیم و پایدار یکی از اهداف مهم مدیران این مجموعه بوده، خاطرنشان کرد: تا کنون ۶۰۰ نفر در مجموعه مشغول به کار هستند و تلاش می‌کنیم تا پایان فاز نهایی این تعداد به ۳ هزار نفر برسد.

خاکی تأمین لبنیات و پروتئین ارگانیک با قیمت مناسب برای همه اقشار جامعه را از دستاوردهای مهم این مجموعه دانست و افزود: مجموعه پروتئینی و گردشگری دکتر خاکی سلامت‌محور است و محصولات خود را با بهترین کیفیت و عادلانه‌ترین قیمت برای مردم عرضه می‌کند.

مدیرعامل دهکده گردشگری خاکی در پایان خواهان حمایت و مساعدت دولت جهت تحقق اهداف ملی مجموعه شد.

گفتنی است به دنبال درخواست مکتوب دکتر منصور خاکی از محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور جهت بازدید از پروژه ملی دهکده پروتئینی و گردشگری دکتر خاکی لاهیجان این جلسه با حضور مدیران ذیربط حوزه معاونت هماهنگی و نظارت راهبردی معاون اول رئیس‌جمهور و نمایندگان دهکده گردشگری دکتر خاکی برگزار شد.

دهکده گردشگری خاکی لاهیجان دارای ۶ مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که در کنار امور گردشگری با پرورش دام و طیور، ۴۵ نوع محصول لبنی تولید می‌کند که به‌تازگی برای ۱۲ مورد فرآورده لبنیاتی از معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان مجوز دریافت نموده است.

این مجموعه گردشگری در کنار تولید محصولات لبنی، بسته‌بندی انواع گوشت، مرغ و ماهی را در دستور کار قرار داد و توانست به‌عنوان تنها واحد، مجوز ۸۷ نوع محصول فرآوری شده اعم از انواع جوجه‌ها، گوشت‌های طعم‌دار، سوشی‌ها و ماهی‌ها را اخذ نماید.

دهکده گردشگری خاکی همچنین دارای ۷ سالن رستوران، بازیکده و شهربازی نیز است.

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار