تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
1
محسن برهانی:

لباس شخصی ها تشریف ببرند خبرنگاران گزارش تهیه کنند

  • کد خبر : 938
  • 14 مهر 1402 - 11:12
لباس شخصی ها تشریف ببرند خبرنگاران گزارش تهیه کنند
آرمیتا گراوند، دانش‌آموز ۱۶ساله بیهوش شده در متروی شهدا، اهل کرمانشاه و دانش‌آموز کلاس یازدهم هنرستان دولتی عروه‌الوثقی در منطقه ۱۱ تهران است. او از چهار روز پیش در بیمارستان فجر نیروی هوایی تهران بستری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناظر؛ بر اساس اطلاعات منتشر شده، آرمیتا گراوند، دانش‌آموز ۱۶ساله بیهوش شده در متروی شهدا، اهل کرمانشاه و دانش‌آموز کلاس یازدهم هنرستان دولتی عروه‌الوثقی در منطقه ۱۱ تهران است. او از چهار روز پیش در بیمارستان فجر نیروی هوایی تهران بستری است.

خانواده دختر دانش‌آموزی که صبح دو روز پیش در مسیر مدرسه و در ایستگاه متروی شهدا تهران به گفته مدیرعامل مترو «بیهوش» شد،‌ با تردید از «افت فشار» دخترشان به خبرگزاری دولت (ایرنا) می‌گویند که سر دخترشان به «لبه قطار» خورده و در بیمارستان بستری است. آنها همچنین از مردم می‌خواهند که برای سلامتی او دعا کنند. ایرنا در این مصاحبه، به نقل از والدین او گفته که آنها تصاویر دوربین‌های مترو را دیده‌اند و تایید می‌کنند که حادثه پریروز، یک اتفاق بوده است. مادر او در در بخشی از ویدیو می‌گوید: «گفتن فشارش افتاده یا خورده زمین، سرش خورده به مترو». گفتنی اینکه، آرمیتا گراوند، دختر ۱۶ ساله از چهار روز پیش، به حالت کما رفته و در بیمارستان فجر نیروی هوایی تهران تحت تدابیر امنیتی بستری می‌باشد. در همین رابطه محسن برهانی (حقوق دادن) در پُستی در ایکس چنین نوشته است:

محسن برهانی

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار