تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در مراسم تقدیر از کارکنان نمونه:

انتخاب‌شدن به‌عنوان کارمند یا کارگر نمونه مسئولیت افراد را بسیار سنگین‌تر از قبل می‌کند

  • کد خبر : 956
  • 17 مهر 1402 - 20:59
انتخاب‌شدن به‌عنوان کارمند یا کارگر نمونه مسئولیت افراد را بسیار سنگین‌تر از قبل می‌کند
محمدتقی مهدیزاده گفت: بعد از گذر از فصل پیک‌بار محور برنامه‌ها را برای زمستان و پیک‌بار سال بعد تنظیم و تمام مواردی که شناسایی شدند را مرتب نموده و تجزیه‌وتحلیل کنید و طرح‌های اولویت‌دار آماده باشند تا به‌محض ابلاغ بودجه، جذب و در مرحله اجرا قرار گیرند تا از حداقل زمان برای ارسال اطلاعات طرح‌ها استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ناظر، محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در جلسه شورای اداری و آیین تجلیل از کارگران و کارمندان نمونه شرکت ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی کارکنان به تشریح اقدامات صورت پذیرفته و برنامه‌های آتی شرکت توزیع نیروی برق گیلان پرداخت. وی تأکید کرد: اثربخش‌ترین، مهم‌ترین، تجدیدناپذیرترین سرمایه هر سازمان، نیروی انسانی آن است و تعیین‌کننده خصوصیت سازمانی است .

مهدیزاده خاطرنشان کرد: در سطح شرکت کارکنان صدیق، پرتلاش، متعهد، متدین و بااحساس مسئولیت درحال‌خدمت رسانی به مردم هستند و بنده به خود می‌بالم که چنین همکارانی در شرکت توزیع برق استان دارم.

وی افزود: انتخاب‌شدن به‌عنوان کارمند یا کارگر نمونه مسئولیت افراد را بسیار سنگین‌تر از قبل می‌کند، زیرا ضروری است این افراد ضمن حفظ ارزش‌ها و توانمندی‌هایی که سبب انتخاب آنان شده است، در جهت ارتقای آنها نیز تلاش کنند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: حضور کارگران و کارمندان زحمتکش، توانمند و بامهارت در این شرکت یک حسن بزرگ و ارزشمند است، اما این موضوع کار را برای انتخاب کارکنان نمونه بسیار سخت می‌کند.

مهدیزاده در جلسه شورای اداری توزیع برق گیلان اظهار داشت: صنعت برق به‌ویژه شرکت‌های توزیع به‌عنوان خط مقدم این صنعت، شرایط ویژه‌ای دارند؛ زیرا در کل سال اعم از فصل گرم و سرد باید در راستای حفظ پایداری شبکه‌های برق تلاش کنند و به‌صورت مستمر در صحنه حضور داشته باشند.

وی از همه همکاران به جهت عملکرد مناسب در کنترل و مدیریت پیک‌بار مصرفی تابستان سال جاری و پاسخگویی مناسب به مشترکین تشکر کرد و خواستار ادامه روند مدیریت بار، بارگیری پست‌های برق، کنترل فیدرهای پربار و تعادل بار شد.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان تأکید کرد: بعد از گذر از فصل پیک‌بار محور برنامه‌ها را برای زمستان و پیک‌بار سال بعد تنظیم و تمام مواردی که شناسایی شدند را مرتب نموده و تجزیه‌وتحلیل کنید و طرح‌های اولویت‌دار آماده باشند تا به‌محض ابلاغ بودجه، جذب و در مرحله اجرا قرار گیرند تا از حداقل زمان برای ارسال اطلاعات طرح‌ها استفاده شود.

مهدیزاده در ادامه افزود: برنامه زمان‌بندی دقیق برای همکاران خط گرم تنظیم و در طراحی، پتانسیل استفاده خط گرم از قبل پیش‌بینی شود همچنین برداشت‌ها هدفمند، تأثیرگذار و در راستای کاهش تعداد فیدرهای پرحادثه باشد.

وی بر کاهش بار فیدرها تأکید کرد و افزود: ضروری است تعمیرات ترانس را که مهم‌ترین و گران‌ترین بخش تأسیسات توزیع برق است، مهم قلمداد شود تا متحمل خسارت سنگین نشویم، ازاین‌رو جابه‌جایی و افزایش قدرت ترانس‌ها را جدی گرفته تا از فول بار شدن ترانس‌ها در سال بعد جلوگیری به عمل آید.

مهدیزاده علاوه بر موارد فنی به طرح مواردی در حوزه مالی و کاهش هزینه‌ها، بهبود خدمات‌رسانی در حوزه خدمات مشترکین، ارتقای مبحث وصول مطالبات و… پرداخت.

گفتنی است در پایان این نشست از کارگران و کارمندان نمونه شرکت با اهدای لوح تقدیر و هدایا تقدیر به عمل آمد.

 

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار