تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
0
گلایه رئیس شورای شهر رشت:

شهر رشت از نظر انضباطی صفر است

  • کد خبر : 1135
  • 07 آبان 1402 - 18:56
شهر رشت از نظر انضباطی صفر است
بازرسی‌ شهرداری فعال نیست و در عمل انگار بازرسی در شهرداری وجود ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناظر، یکصد و پنجمین جلسه شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا و رحیم شوقی شهردار رشت برگزار شد. در ابتدای جلسه محمد حسین واثق کارگرنیا رییس شورای شهر خطاب به شهردار رشت با اشاره به اینکه واحد اجرائیات شهرداری هنوز راه اندازی نشده است، اظهار کرد: متاسفانه در رشت شاهد هرج و مرج های فراوان در همه موارد هستیم.

کارگرنیا بیان کرد: حضور دست فروشان در معابر، ساخت و سازهای غیر مجاز، حضور وانت بارها در کنار جاده ها و ورودی هایی شهر رشت، معضل ون کافه های بدون مجوز  کاملا مشهود است و شهرداری در این مسائل وظیفه خود را رها کرده است.

وی در مورد درآمد شهرداری نیز گفت: یکی از مراحل درآمدی ممیزی های املاک است، با توجه به پیگیری های صورت گرفته این مسئله هنوز اجرایی نشده است و فقط در حد حرف باقی مانده است.

رئیس شورای شهر رشت در مورد جمع آوری متکدیان بیان کرد: این افراد بومی نیستند و به صورت باند از استانها و شهرهای دیگر به صورت متکدی وارد رشت می شوند.

کارگرنیا با بیان اینکه بحث پل عابرپیاده جانبازان قصه پر غصه شهر رشت است که پاتوق متکدیان شده و حتی شهرداری در تمیز کاری آن نیز اهمال میکند، یادآور شد: باید گفت شهر رشت از نظر انضباطی صفر است، بازرسی‌ شهرداری فعال نیست و در عمل انگار بازرسی در شهرداری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پیگیری شهرداری در طرح میثاق خوب است، افزود: اما قصور های دیگر شهرداری را نمی‌توان نادیده گرفت و باید این مسائل را مدیریت شهری بیشتر دقت و توجه کند.

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=1135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار