تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
0
سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی:

سرعت عمل خدمات رسانی در منطقه آزاد انزلی افزایش می یابد

  • کد خبر : 1366
  • 26 آبان 1402 - 11:11
سرعت عمل خدمات رسانی در منطقه آزاد انزلی افزایش می یابد
اکبر نیازی گفت: موجودیت منطقه آزاد انزلی وابسته به رونق کسب و کار بخش خصوصی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناظر، نشست تخصصی و صمیمانه فعالین تجاری و حوزه بندری منطقه آزاد انزلی به ریاست اکبر نیازی، عضو هیأت مدیره و سرپرست سازمان در سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

نیازی در این نشست تخصصی با بیان اینکه موجودیت منطقه آزاد انزلی وابسته به رونق کسب و کار بخش خصوصی است، اظهار داشت: با عنایت به روند فزاینده استقبال فعالین اقتصادی داخلی و خارجی برای بهره‌برداری از ظرفیت های حمل و نقلی و ترانزیتی منطقه آزاد انزلی طی سال‌جاری؛ تسریع در عملیات احداث انبارها، سیلوها و مخازن جدید در اولویت نخست سازمان قرار می گیرد. وی با تصریح بر لزوم فرآهم نمودن شرایط سودآوری بیشتر فعالین اقتصادی در سطح منطقه اضافه کرد: با توجه به هم افزایی موجود با نهادهایی چون گمرک، جهاد کشاورزی، استاندارد و سازمان بنادر، سرعت عمل خدمات رسانی افزایش خواهد یافت.

گفتنی است براساس راهبرد در نظر گرفته شده از سوی مدیریت عالی سازمان سلسله نشست های تخصصی بررسی رفع موانع و تسهیل امور فعالین اقتصادی و سرمایه‌گذاران زمینه های مختلف منطقه آزاد انزلی در دستور کار قرار گرفته و جلسه با فعالین حوزه تجاری و حمل و نقلی که با حضور معاونین اقتصادی و بندری و مدیران معاونت های مربوطه،نخستین نشست از این مجموعه می باشد.

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=1366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار