تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
3
سید مجید محجوب خطیبانی تاکید کرد:

برای برقراری مجدد بیمه تامین اجتماعی رانندگان تلاش خواهم کرد

  • کد خبر : 1400
  • 29 آبان 1402 - 22:57
برای برقراری مجدد بیمه تامین اجتماعی رانندگان تلاش خواهم کرد
انتخابات اتحادیه موسسه کرایه اتومبیل شهرستان رشت و حومه چهارم آذر ماه در مسجد مهدیه شهرستان رشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناظر، سید مجید محجوب خطیبانی، کاندید انتخابات هیئت مدیره اتحادیه موسسه کرایه اتومبیل  شهرستان رشت و حومه در یک گفتگو برنامه های خود را اعلام کرد. وی  کارشناس ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی  و کارشناس مهندسی عمران  است  که  بیش از ۱۰ سال سابقه کار در اتحادیه موسسه کرایه اتومبیل ، شهرستان رشت و حومه را در کارنامه خود دارد.

محجوب با بیان اینکه از سال ۱۳۹۲ درگاه بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان و مدیران این واحد های صنفی بسته شده است، اظهار داشت:  قصد دارم به کمک ۱۳ نماینده محترم مردم شریف استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، این موضوع را در مجلس شورای اسلامی مطرح نموده تا بسیاری از خانواده های عضو در زمینه حمل و نقل کشور از مزایای بیمه بازنشستگی و درمانی برخوردار شوند.

وی با تاکید بر اینکه همه صاحبان امتیاز که زیر نظر این اتحادیه مشغول به فعالیت می باشند باید در شرکت تعاونی سهامدار باشند، اضافه کرد: با تاسیس شرکت تعاونی تلاش خواهم کرد  با شرکت های لاستیک سازی و تامین قطعات یدکی خودرو ، وارد قرارداد شده تا موارد مورد نیاز این موسسات را در زمینه حمل و نقل فراهم آوریم و هر سهامدار، آورده خود را در اختیار پرسنل خویش قرار دهد که رانندگان محترم با آسایش خاطر بهتری به فعالیت خود پرداخته و حمل و نقل استان گیلان با پویایی بهتری انجام پذیرد.

گفتنی است انتخابات اتحادیه موسسه کرایه اتومبیل  شهرستان رشت و حومه چهارم آذر ماه در مسجد مهدیه شهرستان رشت برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=1400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار