تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0

باشگاه خبرنگاران جوان بابت انتشار یک مصاحبه از دکتر محمد باقر نوبخت عذرخواهی کرد

  • کد خبر : 1506
  • 11 آذر 1402 - 23:07
باشگاه خبرنگاران جوان بابت انتشار یک مصاحبه از دکتر محمد باقر نوبخت عذرخواهی کرد
باشگاه خبرنگاران جوان ضمن عذرخواهی از افرادی که در این مصاحبه، ادعا‌های اثبات نشده و کلمات نامناسبی درباره آن‌ها مطرح شده بود، اعلام می‌کند که در انتشار مصاحبه با افراد مختلف قائل به فضای سالم انتخاباتی است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناظر، باشگاه خبرنگاران جوان پس از ثبت‌نام نهایی نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همزمان با آرایش انتخاباتی احزاب و جناح‌های سیاسی کشور، سلسله گفتگو‌هایی را با هدف تریبون دادن به احزاب مختلف جهت تشریح دیدگاه‌ها و برنامه‌های انتخاباتی خود در دستور کار قرار داد.

در راستای این هدف، مصاحبه‌های متعددی با چهره‌های حزبی شناخته‌شده با خاستگاه‌های سیاسی مختلف از جمله آقایان «مصطفی کواکبیان» دبیرکل حزب اصلاح‌طلب مردم‌سالاری و «محمدرضا باهنر» فعال سیاسی اصولگرا و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین انجام شد که پس از انتشار مورد استقبال مخاطبان این رسانه قرار گرفت.

آخرین گفتگوی انتخاباتی باشگاه خبرنگاران جوان با حاشیه‌ها و واکنش‌های زیادی در فضای مجازی و محافل رسانه‌ای کشور همراه شد.  در این مصاحبه که با آقای «مجید متقی‌فر» سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی انجام شده بود، برخی ادعا‌های اثبات نشده و نیز کلمات نامناسب نسبت به برخی شخصیت‌های سیاسی از جمله آقایان «محمدباقر نوبخت» دبیرکل حزب اعتدال و توسعه و «منصور حقیقت‌پور» نماینده مجلس نهم و استاندار پیشین اردبیل به کار رفته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ضمن عذرخواهی از افرادی که در این مصاحبه ادعا‌های اثبات نشده و کلمات نامناسبی درباره آن‌ها مطرح شده بود، اعلام می‌کند که در انتشار مصاحبه با افراد مختلف قائل به فضای سالم انتخاباتی است و می‌کوشد تا بدون هرگونه جهت‌گیری یا هتک حرمتی، دیدگاه‌ها و برنامه‌های انتخاباتی احزاب و جریان‌های سیاسی مختلف کشور را در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=1506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار