تاریخ : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 18 June , 2024
1
مدیر شعب بیمه دی استان گیلان و نایب‌رئیس سندیکای بیمه‌گران این استان خبر داد:

اخذ تندیس زرین بیمه دی در بخش رضایت‌مندی مشتریان

  • کد خبر : 2064
  • 30 بهمن 1402 - 11:36
اخذ تندیس زرین بیمه دی در بخش رضایت‌مندی مشتریان
بیش از ۲۰ درصد بازار بیمه درمان کشور به بیمه دی اختصاص دارد/ بیمه دی رتبه نخست را در گروه مؤسسات بیمه‌ای بین 100 شرکت برتر داخلی کسب کرد/ شرکت بیمه دی گیلان در سطح شرکت‌های بیمه استان رتبه سوم را کسب کرد/ پرداخت‌ها به مراکز درمانی استان بروز شده است/ پرداخت‌ها کمتر از ۴ روز به بیمه شده انجام می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ناظر خبر، عدم پرداخت هزینه‌های درمان توسط برخی شرکت‌های بیمه‌ای باعث شده تا بیمه‌شدگان در انتخاب شرکت‌های بیمه‌ای دقت بیشتری داشته باشند. انتقادات زیادی در رسانه‌های نوشتاری و مجازی از عدم ایفای به‌موقع تعهدات شرکت‌های بیمه‌ای منتشر شده و متأسفانه تأخیر طولانی در پرداخت جبران خسارت به دارندگان بیمه‌های مختلف با وجود تورم موجود باعث ایجاد نارضایتی شدیدی شده است.

اما در این میان مطالعه گزارش عملکرد برخی شرکت‌های بیمه‌ای باتوجه‌به سابقه نه‌چندان طولانی نشان می‌دهد که برای دریافت خدمات بیمه‌ای دیگر نباید به برند یا سابقه طولانی تأسیس به‌تنهایی توجه کرد.

قصد نگارنده اشاره به گزارش عملکرد شرکت بیمه دی از زبان مدیر جوان و موفق این شرکت در استان گیلان است. شرکت بیمه‌ای که بزرگترین جامعه‌درمانی کشور یعنی بنیاد شهید و امور ایثارگران را تحت پوشش خود دارد یا به عبارتی به بیش از ۲۰ درصد بازار درمانی کشور خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند.

گزارشی که این مدیر جوان موفق بیمه دی در استان گیلان ارائه کرد، نشان می‌داد که در شرکت بیمه دی جراحی بزرگی در حوزه ارائه خدمات بیمه‌ای در تنوع و کیفیت خدمات صورت‌گرفته است. کسب رتبه نخست در گروه مؤسسات بیمه‌ای کشور بین ۱۰۰ شرکت بیمه ای داخلی در سالهای ۹۸ و ۹۹، کسب جایگاه اول بین شرکتهای ایرانی از منظر دو شاخص فروش و بهره وری، کسب رتبه نخست از بیمه مرکزی در رسیدگی به شکایات در سال ۱۴۰۱، اخذ تندیس زرین در رضایتمندی مشتریان از جمله افتخارات شرکت بیمه دی است که با انتصاب مدیران شایسته ای چون مصطفی اسماعیلی و استفاده از ظرفیت این افراد خلاق بدست آمده است.

البته نکته جالب‌توجه در بیمه دی استان گیلان که در نوع خود قابل تامل است، استفاده مصطفی اسماعیلی از ظرفیت رسانه‌ها برای نفوذ بیشتر در جامعه هدف است که برگزاری دومین نشست خبری وی گواه این ادعاست. این مدیر موفق با استفاده از این ظرفیت توانست جایگاه بیمه دی در شعبه گیلان را در سطح شرکت‌های بیمه استانی به رتبه سوم با احتساب بیمه دولتی ارتقا دهد و به لحاظ تعداد بیمه شده در گیلان رتبه دوم را نیز کسب کند.

گفته می‌شود در حال حاضر طبق آمار، پرداخت درمان به بیمه‌شده‌ها به‌صورت مستقیم در ۴۸ ساعت و ۱۱ دقیقه انجام می شود و کارکنان این شرکت بیمه تلاش می کنند تا این مدت زمان را به کمتر از ۴۸ ساعت کاهش دهند. البته این سرعت عمل نه تنها باعث و خودشیفتگی مدیران و پرسنل این شرکت نشده، بلکه آنان را مصمم تر می کند تا کیفیت و سرعت انجام خدمات خود را بیشتر کنند .

یکی دیگر از نکات قابل‌توجه در شرکت بیمه دی این است که به دنبال نرخ‌شکنی برای برنده‌شدن در قراردادها نیستند و این امر خود نشان می‌دهد این شرکت به دنبال رضایت مشتریان خود با سرمایه‌گذاری روی کیفیت و سرعت خدمات است.

استفاده از ظرفیت رسانه‌ها یکی از اولویت‌های مدیران باید باشد

مصطفی اسماعیلی مدیر شعب بیمه دی استان گیلان و نایب‌رئیس سندیکای بیمه‌گران این استان در نشست خود با خبرنگاران در آستانه سالروز تأسیس بیمه دی اظهار داشت: آنچه که می‌تواند تلاش‌ها، اقدامات و فعالیت‌های شرکت بیمه دی را به مردم به‌موقع و شفاف اطلاع‌رسانی کند، رسانه‌ها هستند.

اسماعیلی در این نشست که با حضور حسین ستاری معاون این شرکت بیمه برگزار شد، گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها یکی از اولویت‌های مدیران باید باشد و اگر کم‌کاری دراین‌خصوص صورت‌گرفته زیان آن به مسئولان و در نهایت به جامعه هدف بازمی‌گردد.

بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه های مختلف این شرکت بیمه ای هستند

وی افزود: تعداد شعب بیمه دی در کشور ۴۸ شعبه با بیش از ۱۳۰۰ نماینده و کارگزاری است. همچنین تعداد بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه های مختلف این شرکت بیمه ای هستند.

تعداد ۹۶۰۰ مرکز درمانی در سطح کشور طرف قرارداد بیمه دی هستند

این مقام مسئول یادآور شد: تعداد ۹۶۰۰ مرکز درمانی در سطح کشور طرف قرارداد بیمه دی هستند که به‌صورت آنلاین و فقط با ارائه کد ملی خدمات درمانی را دریافت می‌کنند و در بیشتر موارد هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنند.

در چهارم اسفندماه ۱۳۸۳ شرکت بیمه دی تأسیس شد

این مقام مسئول اضافه کرد:  در چهارم اسفندماه ۱۳۸۳ شرکت بیمه دی تأسیس شد و چهارم اسفندماه امسال فعالیت بیمه دی وارد بیستمین سال خدمت‌رسانی خود خواهد شد. سرمایه این شرکت در سال ۱۴۰۲ به ۹۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت و در سال ۱۴۰۳ تا ۲۰ هزار ریال برنامه افزایش سرمایه را خواهد داشت.

شرکت بیمه دی جزء ۵ شرکت برتر بیمه‌ای کشور است

اسماعیلی تأکید کرد: شرکت بیمه دی جزء ۵ شرکت برتر بیمه‌ای کشور است و اولویت اول این شرکت کسب رضایت مشتریان است.

وی یادآور شد: ارائه خدمات در قراردادهای بزرگ کشوری مانند سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، قرارگاه خاتم الانبیاء، دانشگاه آزاد اسلامی کشور و… از افتخارات شرکت بیمه دی است.

۷۰ نمایندگی و کارگزاری در گیلان داریم

نایب‌رئیس سندیکای بیمه‌گران استان گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: این شرکت سه شعبه در استان در رشت، آستارا و لاهیجان و ۷۰ نمایندگی و کارگزاری در گیلان دارد و جایگاه شعبه گیلان در سطح شرکت‌های بیمه استان در رتبه سوم است.

۳۸۹ مرکز درمانی در گیلان طرف قرارداد هستند

وی گفت: تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد در سطح استان گیلان با بیمه دی شامل مراکز درمانی، عکس‌برداری، سونوگرافی، مطب‌ها و داروخانه‌ها و… ۳۸۹ مرکز درمانی است.

اسماعیلی اذعان داشت: بیمه‌گزاران عمده شرکت بیمه دی در گیلان، سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، شرکت برق منطقه‌ای گیلان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، بیمارستان میلاد لاهیجان، مجموعه شرکت نوید مرغ، خانه کارگر استان، بیمارستان شفا لاهیجان، سازمان نظام کاردانی استان، کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان و.. هستند.

بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال به‌صورت مستقیم به بیمه‌شدگان پرداخت شد

وی عنوان کرد: پرداخت بیش از ۲۰۶۰ میلیارد ریال از ابتدای سال ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری به مراکز درمانی و بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال به‌صورت مستقیم به بیمه‌شدگان بنیاد شهید گیلان از جمله عملکرد شرکت بیمه دی در حوزه جامعه ایثارگران و بنیاد شهید در استان است. وی تأکید کرد: پرداخت‌ها به مراکز درمانی استان بروز شده است.

تحول دیجیتال و هوشمندسازی فرایندهای بیمه‌گری و نظارتی

وی اهداف شرکت بیمه دی را برشمرد و گفت: افزایش سهم بازار با تمرکز بر سودآوری پایدار ارتقای کمی و کیفی خدمات با تأکید بر بهبود تجربه مشتریان، توسعه کمی و کیفی و بهبود تجربه شبکه فروش، تحول دیجیتال و هوشمندسازی فرایندهای بیمه‌گری و نظارتی، افزایش کارایی ارتقای بهره‌وری از جمله اهداف این شرکت هستند.

اسماعیلی به بهبود خدمات شرکت بیمه دی اشاره کرد و افزود: بیمه دی به جامعه بیمه‌شدگان خود پرداخت سریع و مدت‌زمان کم پرداخت خسارت‌های درمان را در سرلوحه کار قرار داده و این پرداخت‌ها کمتر از ۴ روز به بیمه شده انجام می‌شود.

راه‌اندازی اپلیکیشن جامع دی دار

وی در خصوص خدمات حوزه دیجیتال گفت: راه‌اندازی اپلیکیشن جامع دی دار ازاین‌دست خدمات بود که رتبه نخست در این حوزه است. وی همچنین در خصوص رضایتمندی مشتریان نیز اظهار داشت: پاسخگویی ۲۴ ساعته در این شرکت با شماره ۱۶۷۱ بدون پیش‌شماره فعال است.

بیش از ۷۵ هزار بیمه شده در سطح استان گیلان داریم

وی با اشاره به بیش از ۷۵ هزار بیمه شده در سطح استان گیلان توسط این شرکت، تصریح کرد: حق بیمه تولیدی تا ۱۵ بهمن ماه سال‌جاری در استان، عبور از رقم ۴۹۰۰میلیارد ریال است .

وجود طرح‌های انحصاری و خاص بیمه مرکزی در رشته‌های بیمه‌ای در بیمه دی

اسماعیلی از وجود طرح‌های انحصاری و خاص بیمه مرکزی در رشته‌های بیمه‌ای بخصوص بیمه‌های زندگی مثل بیمه عمر بهادار در این شرکت گفت و افزود: امتیاز بعضی از این طرح‌های انحصاری از بیمه مرکزی خریداری شده و به‌غیراز بیمه دی، هیچ شرکت بیمه‌ای نمی‌تواند تا چند سال آن خدمات را ارائه دهد.

بیمه عمر یک آینده‌نگری مهم برای خانواده و تأمین منابع اقتصادی خانواده‌ها و فرزندان است

این مقام مسئول تأکید کرد: تلاش ما تبلیغات و شناساندن بیمه عمر و زندگی به مردم است چرا که اعتقاد داریم بیمه عمر یک آینده‌نگری مهم برای خانواده و تأمین منابع اقتصادی خانواده‌ها و فرزندان است، بنابراین بیمه‌های زندگی برای مردم شناخته شده نیست و خبرنگاران در آگاهی رساندن مردم به بیمه‌های زندگی نقش مهمی دارند.

سرمایه‌گذاری بیمه نامه در قالب صندوق‌های سرمایه گذاری بورسی

مدیر شرکت بیمه دی  همچنین در خصوص بیمه عمر بهادار گفت: یکی  دیگر از رشته‌های که بسیار مورد استقبال قرار گرفته ، بیمه عمر بهادار است که زیرشاخه‌ای از شاخه بیمه‌های  عمر و سرمایه گذاری یا عمر بازنشستگی می‌باشد. با این تفاوت که سرمایه‌گذاری بیمه نامه، توسط خود بیمه شده انجام می‌شود و در قالب صندوق‌های سرمایه گذاری بورسی انجام می شود و فردی که دوست دارد از هیجانات بورس عقب نباشد و از طرفی  ضرر هم نکند با خریدن این بیمه‌نامه می‌تواند پوشش بسیار خوبی داشته باشد و سودهای کلانی را هم ببرد به‌گونه‌ای که سال گذشته یکی از صندوق‌های ما ۹۸ درصد سود داشته درصورتی‌که در بیمه عمر و پس‌انداز ۱۶ درصد سوددهی اتفاق می‌افتد.

افزایش  ۱۱۰ درصدی حق بیمه صادره و افزایش ۷۰ درصدی تعداد

اسماعیلی با اشاره  به افزایش  ۱۱۰ درصدی حق بیمه صادره و افزایش ۷۰ درصدی تعداد اشاره کرد و گفت: بیمه دی در  بحث تورم نه‌تنها عقب نیست؛ بلکه جلوتر هم هست و بیشترین رشد  را در دو بیمه‌نامه شخص ثالث و بیمه‌نامه عمر بهادار را داشته است.

مدیر شعب بیمه دی استان گیلان در خصوص برنامه‌های شرکت بیمه دی در سالروز تأسیس این شرکت در استان گفت: کاشت بیست نهال، مسابقه نقاشی و انشانویسی جهت فرهنگ‌سازی در مدارس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با خانواده‌های کم‌برخوردار بیمه، دیدار با استاندار و امام‌جمعه و مسئولین استان و همچنین غبارروبی مزار شهدا  از اهم برنامه‌های بیمه دی در آستانه بیستمین سالگرد تأسیس آن است.

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=2064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار