تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
0
دانشگاه گیلان پاسخگو باشد

چرا از خوابگاه دانشجویی متاهلی دانشگاه گیلان خبری نشد؟!

  • کد خبر : 2450
  • 19 فروردین 1403 - 20:41
چرا از خوابگاه دانشجویی متاهلی دانشگاه گیلان خبری نشد؟!
۱۴۰۳ آمد و از ۱۸ واحد خوابگاه دانشجویی متاهلی دانشگاه گیلان خبری نشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناظر خبر،  حدود ۳۰ درصد از دانشجویان کشور، دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند و دانشجویان این مقاطع نیازهایی دارند که یکی از آنها، خوابگاه های متاهلی است و بدون شک در این حوزه نیاز به تلاش بیشتر است.

به همین منظور در سال ۱۴۰۲ تاسیس ۱۸ واحد خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان متأهل در کوی وحدت در دستور کار مسؤولان دانشگاه گیلان قرار گرفت.

به گفته یکی از دانشجویان دانشگاه گیلان، ابتدا مقرر شده بود ۱۸ واحد خوابگاه دانشجویی در بهمن ماه سال گذشته تکمیل و آماده بهره‌برداری شود ولی تاکنون این امر محقق نشده و در برای سال تحصیلی جدید، دانشجویان با نگرانی در این خصوص مواجه هستند.

در همین خصوص محمدرضا باغبان‌زاده معاون دانشجویی دانشگاه گیلان می‌گوید، اعتبارات ساخت ۱۸ واحد خوابگاه دانشجویی دانشگاه گیلان برای دانشجویان متأهل اواخر سال گذشته‌ تخصیص یافت و یکی از علت‌های عدم تکمیل این پروژه نیز همین امر است.

به گفته باغبان‌زاده، مطالبه دانشجویان متأهل دانشگاه گیلان در خصوص داشتن خوابگاه به حق است و در این راستا معاونت اداری مالی دانشگاه و عمرانی در حال پیگیری و تکمیل سریع ۱۸ واحد خوابگاه دانشجویی هستند.

آنطور که معاون دانشجویی دانشگاه گیلان می‌گوید، ۹۰ درصد خوابگاه دانشجویی دانشگاه گیلان تکمیل شده و به طور یقین تا شروع سال تحصیلی جدید آماده بهره‌برداری است.

این در حالی است که  مهر ۱۴۰۲ محمدرضا باغبان زاده معاون دانشجویی دانشگاه گیلان گفته بود “خوابگاه متاهلی دانشگاه گیلان، بهمن ماه ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.” همچنین ۲۸ آبان ۱۴۰۲ فرید نجفی رئیس دانشگاه گیلان در جشن ازدواج ۳۱ زوج دانشجویی قول داده بود که با همت واحدهای مختلف، از ترم آینده میزبان دانشجویان متاهل در ۱۸ خوابگاه متاهلی دانشگاه خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=2450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تا چند روز پیش که پروژه رو دیدم از دی ماه سال قبل تا به همین چند روز پیش پیشرفت کار عملا ۲۰ درصد بوده و در ضمن ۱۸ واحد در حال ساخت نیست در حال تعمیر هست، یک خوابگاه ۱۸ واحدی ۳۰ سال پیش که از رده خارج شده بود رو دارن بازسازی میکنن و بودجه اون طبق خبرگزاری مهر ۷ شهریور ۱۴۰۱ با کد خبر ۵۵۷۶۴۱۷ اعلام شده که ۵ میلیارد وزارت علوم و ۵ میلیارد استانداری به دانشگاه برای بازسازی و مرمت داده که هنوز که هنوزه در مراحل میانی کار قرار دارن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار