تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
0
بذل و بخشش استاندار گیلان از کیسه خلیفه؟!

آقای استاندار؛ به حق الناس هم فکر می کنید؟!

  • کد خبر : 3481
  • 28 تیر 1403 - 20:13
آقای استاندار؛ به حق الناس هم فکر می کنید؟!
آقای استاندار؛ در روزی که ساعت اداری محدودتر است، مردمی که با در بسته اتاق مدیران روبرو شده‌اند و کارشان عقب افتاده، آیا حقوق شان تضییع نشده است؟/ آیا بهتر نبود این مراسم پرفیض و ارزشمند پس از اذان صبح و تا قبل از ساعت ۶ صبح که ساعت شروع کاری ادارات است، برگزار شود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناظر خبر، صبح امروز مراسم سوگواری سومین روز شهادت حضرت امام حسین(ع) و سالروز شهادت حضرت زین العابدین (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان در نمازخانه استانداری برگزار شد. این مراسم به همراه خواندن زیارت عاشورا و سخنرانی آیت‌الله فلاحتی و با حضور بسیاری از مدیران و مسئولان و مدیران کل ادارات در حالی در ساعات اداری و از ساعت ۷ آغاز و تا ۸:۳۰ به طول انجامید که مشخص نیست استانداری گیلان و دست‌اندرکاران این مراسم چرا به فکر تضییع حقوق مردم و مراجعه‌کنندگان به ادارات نبوده‌اند؟

آیا بهتر نبود این مراسم پرفیض و ارزشمند پس از اذان صبح و تا قبل از ساعت ۶ که ساعت شروع کاری ادارات است، برگزار شود؟ آیا برگزاری این مراسم قبل و یا بعد از ساعت اداری، ارادتمندان واقعی در میان کارمندان استانداری به امام سوم شیعیان را بهتر مشخص نمی‌کرد؟

آقای اسدالله عباسی استاندار گیلان آیا به واقع به حق الناس و مردمی که از نقاط مختلف و شاید حتی دورترین نقاط استان به رشت آمدند و در ساعات ابتدایی امروز با در بسته اتاق مدیران به بهانه شرکت در مراسم عزاداری روبرو شدند، توجهی دارد؟

رهبر معظم انقلاب در جواب استفتائی درباره «برگزاری دعای توسل و عاشورا در ساعات اداری» فرموده‌اند: «اگر موجب تضییع حقوق مراجعه کنندگان نشود، اشکال ندارد و اگر در این زمینه مقرراتی وجود دارد، باید مراعات شود.»

در جواب ایشان به وضوح مشخص است که با پیش ‌شرط «عدم تضییع حقوق مراجعه کنندگان» برگزاری این مراسمات در ساعت اداری اشکالی ندارد؛ حال آقای استاندار بفرمایند که در روزی که ساعت اداری محدودتر است، مردمی که با در بسته اتاق مدیران روبرو شده‌اند و کارشان عقب افتاده است، حقوقشان تضییع نشده است؟

متاسفانه پیام‌های شهروندی به گیل خبر نشان می‌دهد که در هفته‌های اخیر، برخی ادارات استان نیز به تبعیت از استانداری، مراسمات را در ساعت اداری برگزار کرده‌اند و موجب رنجش و نارضایتی مراجعه کنندگان شده اند.

به نظر می‌رسد این گونه اقدامات ناراضی‌ساز، علاوه بر آن که موجب رنجش شهروندان می‌شود، باعث ایجاد حس منفی و بدبینی مردم نسبت به اسلام و نظام انقلاب اسلامی خواهد شد و انتظار دلسوزان و افکار عمومی آن است که مسئولان و مدیران و بزرگان استان، توجهی جدی به این موضوع داشته باشند.

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=3481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار