تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0

خاموشی دو هفته‌ای واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی شفت؟!

  • کد خبر : 3591
  • 18 مرداد 1403 - 19:39
خاموشی دو هفته‌ای واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی شفت؟!
بحران سازی مدیران ستادی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناظر خبر، بحران کابل دزدی در سالیان اخیر همواره یکی از چالش‌های به ظاهر کوچک اما بسیار مهم استان گیلان بوده که تأثیرات گسترده‌ای بر زیرساخت‌ها و خدمات عمومی دارد. اداره برق استان برای حل این مشکل اقدام به برگزاری گشت‌های شبانه کرده که البته توفیق چندانی حاصل نشده است.

جای تعجب نداشت که بی‌توجهی اداره توزیع نیروی برق به این مشکل، عواقب سنگینی را به دنبال داشته باشد. حدود دو هفته پیش، بخشی از کابل‌های برق منتهی به شهرک صنعتی شفت به سرقت رفت و از آن زمان، تعدادی از واحد‌های صنعتی این شهرک همچنان در خاموشی به سر می‌برد.

در این راستا، ۱۰ واحد صنعتی مستقر در این شهرک، با ارسال نامه‌ای سرگشاده به دادستان شهرستان، نارضایتی خود را از قطعی گسترده برق ابراز کردند. این واحدها در نامه خود بی‌توجهی مدیران ستادی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان نسبت به محصور نمودن شهرک و کمبود نیروی حفاظت فیزیکی را از جمله دلایل اصلی این حادثه دانسته و خواستار پیگیری فوری برای کابل‌کشی مجدد شدند.

ده‌ها شرکت و صدها کارگر در شهرک صنعتی شفت مشغول به کارند؛ حال کم کاری اداره برق در امر کابل‌کشی مجدد و همچنین بی‌توجهی مدیران ستادی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در امر تامین امنیت، منجر به خاموشی دو هفته‌ای واحد‌های صنعتی متعدد شده است و آسیب دیدگان اصلی این قصور مسئولان، کارگرانی هستند که به دلیل بیکاری حاصل از این خاموشی ممکن است از سیر کردن شکم فرزندان خود باز مانند.

حال سوالی که مسئولان مذکور باید از خود بپرسند این است که آیا هزینه مالی خرید چند صد متر کابل برق و حصار کشی دور این منطقه سنگین‌تر است یا ضرر مالی خاموش شدن چراغ ده‌ها واحد تولیدی به مدت دو هفته‌؟!

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=3591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار