تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0
قابل‌توجه مدیر مخابرات منطقه گیلان:

حق ندارید بهانه‌های بنی‌اسرائیلی برای کم‌کاری‌های خود ارائه کنید

  • کد خبر : 3630
  • 22 مرداد 1403 - 12:20
حق ندارید بهانه‌های بنی‌اسرائیلی برای کم‌کاری‌های خود ارائه کنید
در قبال پولی که از مشترکین دریافت می‌کنید، مسئول هستید/ در پایتخت استان گیلان حتی برقراری یک ارتباط ساده کلامی برای مردم فراهم نیست/ آیا اشخاص حقیقی یا دستگاه‌های دولتی برای نصب دکل مخابراتی الزامی برای تهیه زمین دارند یا خیر؟/ برخی مشترکین برای دریافت ابتدایی‌ترین خدمات باید زمان انتظار زیادی را متحمل شوند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ناظر خبر، این روزها کیفیت پایین اینترنت و قطع و وصل‌های مکرر خدمات، نارضایتی از عدم پاسخگویی متناسب و سریع، افزایش تعرفه‌ها و هزینه‌های خدمات بدون بهبود کیفیت در شرایط اقتصادی سخت، عدم توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت‌های مخابراتی برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون، قطع‌شدن تماس‌ها و کیفیت پایین مکالمات و… باعث نارضایتی عمومی از عملکرد شرکت مخابرات است.

یدالله حسنی مریان مدیر مخابرات منطقه گیلان دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در حالی از ظرفیت گسترده شبکه مخابراتی در استان گیلان خبر داد که حداقل در طول دو سال گذشته، واکنشی در پاسخ به انتقادات افکار عمومی و رسانه‌ها نداشته و بی‌تفاوت از آنها عبور کرد.

به گفته وی بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک در استان گیلان وجود دارند که در حال استفاده از خدمات این شرکت هستند.

حسنی مریان در حالی از ظرفیت واگذاری بیشتر مخابرات استان خبر داده که برخی مشترکین برای دریافت ابتدایی‌ترین خدمات باید زمان انتظار زیادی را متحمل شوند.

البته برای نگارنده با جستجو در فضای مجازی این‌طور تداعی شده که وی از ۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ تاکنون، برای حضور با برنامه‌ریزی و مستمر در جمع خبرنگاران علاقه‌ای ندارد و البته از خبرنگاران مطالبه‌گر نیز فراری بوده و در نتیجه کارنامه قابل‌قبولی در پاسخگویی و شفافیت ندارد.

گفتنی است ناظر خبر در سوم اردیبهشت سال جاری مطلبی تحت عنوان «تذکر معاون دادستان به مخابرات گیلان» مبنی بر دریافت حق اشتراک تلفن ثابت و اینترنت به‌صورت نامشروع از مشترکینی که هیچ خدماتی دریافت ننموده‌اند یا مطلبی تحت عنوان «از ادعای پر طمطراق مخابرات منطقه گیلان تا پاس‌کاری و سرگردانی مشتریان!» مبنی بر کیفیت بسیار پایین و غیرقابل‌تحمل خدمات تلفن ثابت و فیبر نوری و همچنین کسرشدن غیرقابل‌توجیه اینترنت خریداری در تاریخ نهم دی‌ماه ۱۴۰۲، یا مطلبی تحت عنوان «جلوی آبروریزی وزارت «ارتباطات و فناوری» را بگیرید» در تاریخ بیست و چهارم بهمن سال گذشته مبنی بر عدم تغییر نام وزارت «پست، تلگراف و تلفن» تابلوی برخی ادارات این شرکت منتشر نموده که تاکنون حتی یک خط پاسخ از سوی شرکت مخابرات منطقه گیلان ارائه نشده است!

مدیر مخابرات منطقه گیلان در نشست خبری دیروز آمار و ارقامی از عملکرد خود به خورد مخاطب داده که با آنچه غالب مشترکین این شرکت به آن اعتقاد دارند، مغایرت دارد.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که مشترکین مخابرات گیلان معتقدند شرکت مخابرات گیلان باتوجه‌به ابزار بازدارنده قطع ارائه خدمات به مشترکان، حق ندارد بهانه‌های بنی‌اسرائیلی برای کم‌کاری‌های خود در رسانه‌ها ارائه کند و در قبال پولی که از مشترکین دریافت می‌کند مکلف به اجرای آن است و نمی‌تواند توپ بی‌تدبیری را در زمین مردم یا دستگاه‌های دولتی بیندازد.

حسنی مریان در حالی از وجود تعداد ۹۵۶ دکل همراه اول در گیلان خبر داد که به طور مشخص اعلام نشد چه تعداد دکل در حدود دوران مدیریت وی از بهمن ۱۴۰۰ تاکنون نصب شده است؟! وی همچنین در این نشست خبری اعلام کرد برای حل عدم آنتن‌دهی یا آنتن‌دهی ضعیف در پایتخت گیلان جز نصب دکل چاره دیگری وجود ندارد و این مشکل به مخابرات برنمی‌گردد چرا که باید جایی تملک شود تا دکل را نصب کنیم که یا باید اشخاص حقوقی مانند نهادها، سازمان و ارگان دولتی برای نصب دکل با ما همکاری کنند یا اشخاص حقیقی زمین در اختیار ما قرار دهند!

البته حسنی مریان اشاره نکرده که آیا اشخاص حقیقی یا دستگاه‌های دولتی برای نصب دکل مخابراتی الزامی برای تهیه زمین دارند یا خیر؟ اگر الزامی تعریف شده، استناد قانونی آن چیست؟

جناب آقای مدیر مخابرات گیلان، وقتی برخی مواقع در پایتخت استان گیلان حتی برقراری یک ارتباط ساده کلامی برای مردم فراهم نیست، نمی‌توانید با پاس‌کاری اشکالات و ایرادات موجود شرکت مخابرات گیلان را به گردن مردم یا دستگاه‌های دولتی دیگر بیندازید. امروز مردم گیلان در عصر ارتباطات نیاز ضروری به خدمات بروز شرکت مخابرات دارند و باید بجای پاس‌کاری به دنبال توسعه زیرساخت‌های مخابراتی متناسب باشید.

این اعتقاد وجود دارد که امروزه باتوجه‌به اینکه تبادل اطلاعات در فضای مجازی به کسری از ثانیه صورت می‌پذیرد ارائه هر گونه ارائه عملکرد فقط متکی به آمار و عملکرد، بدون تأثیر محسوس و ملموس در زندگی مردم جز کاهش اعتماد افکار عمومی به نهادها و سازمان‌ها نتیجه دیگری ندارد.

وقوع سرقت کابل‌های تلفن و عدم اتصال مجدد تلفن ثابت برخی از مشترکین، عدم کیفیت مناسب اینترنت و فیبر نوری تعدادی از مشترکین، عدم اتصال تلفن در برخی روستاها شش ماه پس از سرقت کابل و… از جمله معضلاتی است که رفع این موارد در عمل می‌تواند باعث رضایت مشترکین از عملکرد شرکت مخابرات گیلان شود.

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=3630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار