تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0

چرا تیرهای برق دستور استاندار گیلان را اجرا نمی‌کنند؟!

  • کد خبر : 3707
  • 02 شهریور 1403 - 21:49
چرا تیرهای برق دستور استاندار گیلان را اجرا نمی‌کنند؟!
اینکه چرا از استاندار گیلان تاکنون صدایی درنیامده هم مشخص نیست!/ تیرهای برق در برابر دستور اسدالله عباسی گوش شنوا ندارند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ناظر خبر، تیرهای برق‌ اکنون به‌عنوان موانعی جدی در اجرای پروژه‌های طرح میثاق عمل می‌کنند و با طولانی‌شدن و عدم تکمیل در زمان تعریف شده باعث بازی با اعصاب و روان شهروندان رشت شده‌اند.

شنیده‌ها حاکی است تیرهای برق مزاحمی که قرار بود با نظارت استاندار گیلان از مسیر پروژه پل‌های روگذر برداشته شوند، حالا باعث تأخیر در اجرای پروژه‌ها شده و ظاهراً شرکت توزیع نیروی برق هم زیر قول خود زد!

مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با حضور در یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورای شهر رشت در پانزده خرداد ۱۴۰۳ به مردم پایتخت استان گیلان وعده داد در یک بازه زمانی ۴۵ روزه، تیر برق‌های مزاحم این شهر جمع‌آوری می‌شود! اما از آن تاریخ و باگذشت بیش از ۷۰ روز، هنوز به این وعده عمل‌نکرده تا جایی که افکار عمومی دست‌به‌دامن رسانه‌ها شدند تا یک مسئول در گیلان پیدا کنند به تیرهای برق مزاحم دستور عقب‌نشینی بدهد!

درحالی‌که استاندار گیلان اردیبهشت‌ماه سال جاری در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی طرح میثاق ضمن دستور به مدیرعامل توزیع برق گیلان مبنی بر جابه‌جایی تأسیسات در جهت تسریع بر تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی طرح میثاق تأکید کرده بود، اما تیرهای برق در برابر دستور اسدالله عباسی گوش شنوا نداشتند و همچنان استوار، جلوی چشمان مردم خودنمایی می‌کنند؟!

گفته می‌شود تیرهای برق حداقل بر روی دو پروژه عمرانی شهر رشت تأثیر منفی گذاشته و قصد دارند آبروی شورای اسلامی شهر رشت را در آستانه انتخابات شوراهای شهر و روستا، با بدقولی و خلف وعده در اتمام و تکمیل پروژه‌های طرح میثاق خدشه‌دار کنند!

اکنون پروژه تقاطع غیرهمسطح رودباری به دلیل وجود خطوط فشاری قوی متوقف شده و پروژه نیروی دریایی به سمت میدان مصلی نیز به دلیل عدم جمع‌آوری تیرهای برق با کندی پیش می‌رود. ضمن اینکه شروع پروژه‌های عمرانی گلباغ نماز و رینگ ۹۰ متری به اتمام این پروژه‌ها وابسته است.

اینکه چرا از استاندار گیلان بابت تأثیر کم‌کاری شرکت توزیع برق گیلان در تاخیر طرح میثاق شهرداری رشت تاکنون صدایی درنیامده هم مشخص نیست!

اگر چه اسدالله عباسی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه رشت به مناسبت هفته دولت از بهره‌برداری ۶ هزار و ۹۳۶ پروژه عمرانی به ارزش  ۲۹ هزار و ۵۹۲ میلیارد تومان در طول سه سال گذشته خبر داد؛ اما ای‌کاش به مسئولان شرکت توزیع برق گیلان در راستای جمع‌آوری تیرهای برق مانع طرح میثاق که برای مردم رشت ملموس و محسوس است، تذکری هم می‌داد. چرا که آثار عملی و محسوس بیش از ۶ هزار پروژه عمرانی در زندگی اجتماعی و فردی مردم گیلان آن طور که باید محسوس و معلوم نیست.

آقای استاندار؛ چرا تیرهای برق دستور شما را اجرا نمی‌کنند؟ در صورت تاخیر در اجرای چنین پروژه های عمرانی، چه کسی پاسخگوی تضییع حقوق بیت المال خواهد بود؟

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=3707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار