تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0

فرصتی مناسب برای حضور در بازار ترکیه

  • کد خبر : 3800
  • 19 شهریور 1403 - 14:46
فرصتی مناسب برای حضور در بازار ترکیه
نشست فعالان اقتصادی ایران و ترکیه با حضور مقامات رسمی دو کشور همراه با جلسات b2b با حضور کارآفرینان و فعالان اقتصادی ایران و ترکیه 24 تا 26 آبان در هتل هیلتون وان ترکیه برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناظر خبر، نشست فعالان اقتصادی ایران و ترکیه با حضور مقامات رسمی دو کشور همراه با جلسات b2b با حضور کارآفرینان و فعالان اقتصادی ایران و ترکیه ۲۴ تا ۲۶ آبان در هتل هیلتون وان ترکیه برگزار می‌شود.

نشست فعالان اقتصادی ایران و ترکیه به منظور ارتقای تعاملات اقتصادی دو کشور با میزبانی انجمن کارآفرینان ترکیه ASRIAD آبان سال جاری در شهر وان ترکیه برگزار خواهد شد.
در این رویداد بین المللی که با حضور کارآفرینان و فعالان اقتصادی ایران و ترکیه تشکیل خواهد شد نشست های b2b جهت تحقق تجارت و آشنایی با تولید کنندگان و صادرکنندگان تشکیل خواهد شد .
دکتر مهرداد فوج لعلی رئیس امور بین الملل انجمن کارآفرینان ترکیه استان وان در این خصوص اذعان نمود که تجارت دو کشور نسبت به ده سال گذشته کاهش چشم گیری داشته است و این رویداد کمک خواهد کرد تولید کنندگان ایرانی صادرات خود به ترکیه و از آنجا به اروپا را افزایش دهند.
دکتر مسعود بخشنده آبکنار عضو مجمع دیپلمات های ترکیه افزود در این رویداد مسئولین بلند پایه کشور ترکیه , مسئولین بلند پایه استان وان و رئیس انجمن کارآفرینان ترکیه و سرکنسولگری ایران حضور خواهند داشت لذا از تمامی تولید کنندگان و شرکت های دانش بنیان دعوت می شود در این رویداد حضور پیدا کنند.
فعالان اقتصادی در بخش های: ساخت و ساز، فلز، مبلمان، گردشگری، غذا، خودرو، پلاستیک، شیمی و آرایشی و بهداشتی، نساجی و لجستیک می‌توانند در این نشست شرکت کنند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام از طریق شماره های زیر اقدام نمایند:

۰۹۱۲۰۰۳۱۶۶۲
۰۹۱۱۲۳۴۴۴۱۵

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=3800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار