تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1
همزمان با هفته پرستار؛

آیین تجلیل از پرستاران برگزیده استان گیلان در جمعی۶۰۰ نفری برگزار شد

  • کد خبر : 1416
  • 02 آذر 1402 - 20:40
آیین تجلیل از پرستاران برگزیده استان گیلان در جمعی۶۰۰ نفری برگزار شد
بمناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (ص) و هفته پرستار، با حضور ۶۰۰ نفر از خانواده بزرگ کادر درمان از ۳۴۰ پرستار برگزیده استان گیلان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناظر، بمناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (ص) و بزرگداشت هفته پرستار، آیین تجلیل از پرستاران استان گیلان با حضور آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان، دکتر عباسی استاندار گیلان، دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مدیران ستادی، مسوولان واحدهای تابعه دانشگاه و ۶۰۰ نفر از خانواده بزرگ کادر درمان در سالن اجتماعات فراجا برگزار شد.

آشوبی با اشاره به رشادت‌ها و سلحشوری پرستاران در دوران کرونا، افزود: گیلان، پنج شهید پرستار در عرصه خدمت به مردم تقدیم کرده که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و فدای سلامت مردم و جامعه کردند.

وی با بیان اینکه پرستاران همیشه موردتوجه و عنایت خداوند عزوجل و همچنین جامعه هستند، گفت: بدون حضور سپیدپوشان نظام سلامت، ارائه خدمات درمانی در سطوح بهداشتی و درمانی ممکن نیست.

آشوبی با اشاره به تکریم پرستاران از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبری معظم انقلاب پرستاران در چشم مردم، عزیزتر و شرافتمندتر از همیشه هستند.

اینمقام مسئول با اشاره به موضوع فوق‌العاده خاص، افزود: این مطالبه پرستاران به صورت ملی در حال پیگیری است و امیدواریم تا سال آینده اجرایی شود.

وی همچنین با اشاره به تعرفه پرستاری در دولت سیزدهم، تصریح کرد: دولت سیزدهم این تعرفه را تا چهار ماه نخست پرداخت کرده و امیدواریم  در آینده نیز پرداخت شود تا معیشت پرستاران با مشکل مواجه نشود.

در این مراسم از ۳۴۰ پرستار منتخب در مراکز دولتی و خصوصی با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد. گفتنی است، در این مراسم که با حضور بیش از ۵۰۰ پرستار برگزار شد، ۳ پیشکسوت پرستاری در حوزه بالین و آموزش، ۲۱ برگزیده کشوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دو برگزیده کشوری آوای سلامت، ۱۹ برگزیدگان کشوری هیئت مدیره نظام پرستاری و ۲۹۵ برگزیدگان استانی در مراکز دولتی و خصوصی تجلیل شدند.

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=1416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار