تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
1

فرمانده نیروی انتظامی مازندران، قانون کشور را با قانون جنگل اشتباه گرفته است

  • کد خبر : 9
  • 26 خرداد 1402 - 12:36
فرمانده نیروی انتظامی مازندران، قانون کشور را با قانون جنگل اشتباه گرفته است
اظهارات عجیب فرمانده انتظامی جدید استان مازندران حاشیه ساز شد. سرتیپ دوم حسن مفخمی شهرستانی که حدود یک هفته قبل از سوی فرمانده فراجا به عنوان فرمانده انتظامی استان مازندران منصوب شده است طی سخنانی گفت: «در استان ما،در شهرستان‌های ما(سواحل ما )، خدای نکرده کسی خواست ناهنجاری کند، به حکم قانون گردنش رو بشکنید پاسخش هم با من!!!!!!!»

به گزارش ناظر خبر؛ به نظر می‌رسد دادستان شهرستان ساری طبق ماده ۲۸ قانون آیین دادرسی کیفری، باید ضمن نظارت بیشتر، تعلیمات قانونی لازم را به ضابطان استان به شکل کامل‌تری تفهیم نماید چرا که به نظر می رسد فرمانده انتظامی مازندران، قانون جنگل را با قانون قضایی کشور اشتباه کرفته است. زیرا تا آنجایی که قانونگذار اعلام کرده چیزی مبنی بر گردن شکستن تایید نشده است مگر اینکه ایشان در صدد قانونگذاری جدید برای شکستن گردن مردم  باشد!!!

چقدر دردناک است جایی که از ضابطین، علاوه بر اجرای قانون انتظار نرمش را داریم تا با تاثیرگذاری رافت ، مردم را در همراهی با قانون تشویق نمایند، با نهایت تاسف شاهد چنین کلام خشن  و تهدید آمیز از سوی برخی ضابطین هستیم که خود باعث مقابله و تحریک می شوند.

کاش یاد بگیریم حتی در تربیت فرزندان مان نیز نمیتوانیم با زور نتایج مثبتی بگیریم چه برسد به تهدید و ارعاب مردم…

هرجا که موفق بوده ایم دقیقا جایی بوده که نرمش و رافت اسلامی و اجرای قانون را باهم داشته ایم چرا که منفک کردن آنها از هم، جز نتایج مقطعی و غیر تاثیر گذار نتایج دیگری به بار نیاورده است.

انتظار می رود  تا با توجیه کردن ضابطین قبل از گرفتن پست و شروع بکار در جلوگیری از آسیب ها و خسارات بیشتر، در کشور جلوگیری شود چرا که تازه توانسته ایم بعد مدتها سپری کردن روزهای سخت و طاقت فرسا کشور را به آرامش برسانیم.

به امید آن روز که مسئولین، خود را از همین آب و خاک و از همین مردم بدانند و رافت اسلامی و مهربانی همراه با اجرای قوانین را سرلوحه رفتار و کردار خود بدانند تا بتوانیم هرچه بیشتر به تاثیر گذاری وآبادانی کشور بپردازیم.

پایان خبر/

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=9

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار