تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1
رئیس‌کل دادگستری استان گیلان:

بیش از ۴۰۰ شغل با راه‌اندازی شرکت پلاسمای خون شهر شفت ایجاد می‌شود

  • کد خبر : 1208
  • 15 آبان 1402 - 21:10
بیش از ۴۰۰ شغل با راه‌اندازی شرکت پلاسمای خون شهر شفت ایجاد می‌شود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در شهرستان شفت گفت: ۱۵درصد از داروهای تولید شده در کشور وابسته به پلاسمای خون هستند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ناظر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس‌کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی از دادگستری شهر شفت بازدید کرده و در ادامه از روند اجرای شرکت پلاسمای خون این شهرستان بازدید کرد.

صادقی نیارکی در این بازدید گفت: ۱۵ درصد از داروهای تولید شده در کشور وابسته به پلاسمای خون هستند و ارز زیادی جهت واردکردن پلاسما هزینه می‌شود که در نهایت افزایش قیمت تمام شده دارو خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در صورت راه‌اندازی این واحد تولیدی بیش از ۴۰۰ نفر متخصص و یک هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد، اظهار داشت: تمام مسئولان استانی موظف هستند از این صنعت حمایت کنند تا با راه‌اندازی این واحد تولیدی علاوه بر رفع نیاز کشور به پلاسمای خون شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان باشیم.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: موانع و مشکلات این شرکت در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گیلان با جدیت و فوریت و دقت بررسی شده و اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از معضلات این واحد تولیدی تأمین برق موردنیاز آن است، گفت: مسئولان اجرایی خصوصاً مدیران شرکت برق منطقه‌ای باید نسبت به رفع احتیاجات و نیازمندی‌های این کارخانه اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=1208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار