تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
0
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی:

جای‌تان ته سطل زباله هم نیست!

  • کد خبر : 328
  • 19 تیر 1402 - 23:13
جای‌تان ته سطل زباله هم نیست!
ذره‌ای وجود و مردانگی و انسانیت نداشته و ندارید در میدان مچ بیندازید! بدانید بر خلاف شماها که چپاول گر سفره انقلاب و نظام بودید و هستید من وقف انقلاب و نظام هستم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ناظر، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: متأسفانه با نزدیک‌شدن به فصل انتخابات مجدداً هجمه‌های ناجوانمردانه و بداخلاقی‌ها و بی‌تقوایی‌ها و دین‌فروشی‌ها شروع شد.

بعضی از فیک نیوزها با تصور فحاشی و دروغ، قصد تخریب و تضعیف روحیه مرا دارند شاید نمی‌دانند من مرد جنگ و مبارزه‌ام!

علی‌رغم اصرار قاطبه دوستان و همراهان و غیره بر حضور مجدد در عرصه سیاست و مجلس نمی‌دانم به چه دلیل انگیزه و اراده‌ام کافی نیست و به‌شدت بی‌رغبت هستم. درهرصورت بعضی از فیک نیوزها با تصور فحاشی و دروغ، قصد تخریب و تضعیف روحیه مرا دارند شاید نمی‌دانند من مرد جنگ و مبارزه‌ام!

مبادا سوءاستفاده کنید!

البته خدایی هم هست و آبرو را آن کسی که داده خودش حفظ می‌کند. ولی به جریان تند‌روی نفوذی در انقلاب که ریشه در انجمن حجتیه دارد به جد تذکر و هشدار می‌دهم و متذکر می‌شوم، اینجانب تا به امروز اراده و تصمیم برای حضور در انتخابات نداشتم و این به معنای عدم شرکت نیست. مبادا سوءاستفاده کنید! در زمان ثبت‌نام مجلس دوازدهم تصمیم نهایی را اخذ خواهم کرد و اقدامی که رضای خدا و شهدا در آن باشد را انجام خواهم داد. ولی اگر تخریب‌ها و ترور شخصیت‌ها را ادامه دهید بدانید به‌شدت در من ایجاد انگیزه خواهید کرد و بدانید بر خلاف شماها که چپاول گر سفره انقلاب و نظام بودید و هستید من وقف انقلاب و نظام هستم و برای حفظ آبروی شهدا به میدان خواهم آمد.

بیایم خواب را از چشمانتان خواهم گرفت

می‌دانید بیایم خواب را از چشمانتان خواهم گرفت تا بدین جا تمام اراده‌تان را بر حذف گذاشتید. ذره‌ای وجود و مردانگی و انسانیت نداشته و ندارید در میدان مچ بیندازید! تیغ حذفتان را بردارید ببینید جایتان ته سطل زباله هم نیست!

پس به قول امام (ره) آدم باشید حداقل یکبار در عمرتان عاقلانه رفتار کنید و خیلی مرا انگولک نکنید که بیایم بساط شما را نه در رشت؛ بلکه در کل حداقل گیلان جمع می‌کنم. کشور بماند در زمان خودش! از من گفتن بود! یا حق!

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

نوزدهم تیرماه ۱۴۰۲

 

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار