تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
0
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان:

معامله در لابی هتل!/ نقره داغ می کنیم

  • کد خبر : 626
  • 29 مرداد 1402 - 20:29
معامله در لابی هتل!/ نقره داغ می کنیم
سرانه ورزشی استان گیلان در جایگاه هشتم کشور قرار دارد و رشت پایین‌ترین سرانه ورزشی را در استان گیلان داراست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناظر، جهان‌بخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاری یک شغل سخت و پر از استرس است  و خبرنگاران آگاه به مسائل روز هستند.

مطالبه‌گری و نقدهای سازنده خبرنگاران نقش بسزایی در ایجاد روحیه امید در جامعه و رشد و توسعه کشور دارد

آرمان در این مراسم که در سالن آمفی‌تئاتر مهمان‌سرای المپیک رشت برگزار شد ضمن جاوید خواندن خبرنگارانی که امسال جایشان خالی بود، افزود: خبرنگاران باید نقاط ضعف و قوت ورزش گیلان را مورد واکاوی قرار دهند. زیرا مطالبه‌گری و نقدهای سازنده خبرنگاران و همچنین تلاش آنها در راستای جهاد تبیین نقش بسزایی در حفظ دستاوردهای انقلاب، ایجاد روحیه امید در جامعه و رشد و توسعه کشور دارد.

اصحاب رسانه پیش‌قراولان جهاد تبیین هستند

وی با بیان اینکه رسانه‌ها، مطالبه‌گر چالش‌ها و مسائل مردم هستند، اضافه کرد: اصحاب رسانه با دغدغه فراوانی که دارند در واقع پیش‌قراولان جهاد تبیین هستند و می‌توانند اداره کل ورزش و جوانان استان را در نیل به اهداف و ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

سرانه ورزشی استان گیلان ۸۵ متر است

این مقام مسئول در پاسخ به سؤال نگارنده در خصوص میزان سرانه ورزشی در استان گیلان در مقایسه با کشور گفت: سرانه ورزشی استان گیلان ۸۵ متر است که به نسبت میانگین کشور در جایگاه هشتم قرار دارد.

رشت پایین‌ترین سرانه ورزشی استان را دارد

آرمان اعلام کرد: صومعه‌سرا بالاترین و رشت پایین‌ترین سرانه ورزشی استان را دارا هستند.

۵۴ مکان ورزشی در گیلان احیا شده است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی درگذشته نابسامان بود تصریح کرد: احیای زیرساخت‌های ورزشی یکی از دستاورد‌های مهم ورزش گیلان است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۵۴ مکان ورزشی در گیلان احیا شده است.

از مسئولان اداره کل تعزیرات این استان باید قدردانی کنم

وی در پاسخ سؤال دیگر نگارنده مبنی بر افزایش خودسرانه تعرفه باشگاه‌های خصوصی در استان گیلان، خاطرنشان کرد: از مسئولان اداره کل تعزیرات این استان باید قدردانی کنم چرا که باشگاه‌های متخلفی که اقدام به افزایش خودسرانه تعرفه‌های خود نموده بودند، نقره‌داغ کرد.

با متخلفین برخورد قاطع صورت خواهد گرفت

این مقام مسئول تأکید کرد: نظارت و بازرسی‌ها به طور مستمر در حال انجام است و با متخلفین برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

ارزان‌سازی باشگاه‌ها در اولویت برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد

آرمان با اشاره به اینکه ارزان‌سازی باشگاه‌ها در اولویت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد، گفت: در تلاش هستیم تا زمینه‌های ارزان‌سازی باشگاه‌های ورزشی را برای استفاده علاقه‌مندان فراهم کنیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

معامله در لابی هتل!

وی همچنین یادآور شد: بسیاری سعی کردند در لابی هتل برای خود قرارداد مالکیت امضا کنند که ما ورود کردیم و جلوی آن گرفته شد.

اهلیت ثابت نشود، اجازه تیم داری نخواهند داشت

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تأکید کرد: خریدوفروش باشگاه بدون هماهنگی با هیئت فوتبال و سازمان لیگ باطل است و تا اهلیت و توانمندی مالی افراد ثابت نشود، اجازه تیم داری نخواهند داشت و نمی‌توان باشگاهی را به آن‌ها واگذار کرد.

سپیدرود پر قدرت وارد میدان خواهد شد

وی با اشاره به فرایند قانونی واگذاری باشگاه سپیدرود افزود: مالک جدید باشگاه سپیدرود دارای اهلیت و توانمندی، ظرفیت‌های خوبی است.

۱۳۸ سمن در استان فعالیت می‌کنند

آرمان از فعالیت ۱۳۸ سمن در استان خبر داد و گفت: فعالیت این سمن‌ها در بخش‌های فرهنگی، آموزشی و پیشگیری است.

در هفته ازدواج امسال ۸۳۰ جشن وصال برگزار شد

وی با بیان اینکه در هفته ازدواج امسال ۸۳۰ جشن وصال برگزار شد، گفت: برای کاهش هزینه‌های ازدواج ۵۲ مکان در شهرهای مختلف استان برای ازدواج جوانان به‌صورت رایگان در نظر گرفته شده است که زوج‌های جوان با مراجعه و انتخاب می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.

۱۸۰ قهرمان بین‌المللی، ملی و استانی تجلیل شدند

آرمان افزود: از ۱۸۰ قهرمان بین‌المللی، ملی و استانی در گیلان تجلیل صورت گرفت.

در ادامه این مراسم خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان گیلان هر یک به بیان نظرات و دغدغه‌های خود در این حوزه پرداختند. در پایان خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان گیلان نیز تقدیر شدند. همچنین به مناسبت روز خبرنگار، اداره کل ورزش و جوانان گیلان نوبت‌هایی را به خبرنگاران در استفاده رایگان از مکان‌های ورزشی اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار