تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
0
آقای وزیر؛ از مواجهه با تشکل‌های کارگری هراس دارید؟!!

هزینه ۱۲۰ میلیون‌تومانی ناهار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه!

  • کد خبر : 876
  • 02 مهر 1402 - 18:45
هزینه ۱۲۰ میلیون‌تومانی ناهار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه!
نباید انتظار معجزه از سوی مسئولین دولتی داشت !تشکل‌های کارگری از نمایش و تئاتر بازی مسئولین بخصوص وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خسته شدند!

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ناظر؛ رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار آذربایجان غربی به سفر دوروزه صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به استان واکنش نشان داد گفت: متأسفانه نه وزیرش به کارگران اهمیت می‌دهد و نه مدیرکلی که ایشان را در استان گمارد است !

نباید انتظار معجزه از سوی مسئولین دولتی داشت !

وی تصریح کرد: کارگران و در رأس آنها تشکل‌های کارگری از نمایش و تئاتر بازی مسئولین اداره کار استان، بخصوص وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خسته شدند؛ خاطرنشان داشت: زمانی که مشکلات واقعی کارگران زیر آمارهای ساختگی و تصنعی تلنبار شود و کسی هم از ترس آقایان نتواند نقد زبان‌باز کند، نباید انتظار معجزه از سوی مسئولین دولتی داشت !

کارگر با ۶ میلیون دریافتی ۲۰ روز از ماه را شرمنده خانواده است

این فعال کارگری استان گفت: مشکلات کارگران آن‌قدر زیاد است که از سرشان گذشته است کارگر زمانی که امنیت شغلی نداشته باشد، کارگری که در بنگاه‌های اقتصادی با قراردادهای ۱۵ روزه و یک‌ماهه و ۳ماهه مشغول بکار باشد، کارگری که با ۶ میلیون دریافتی ۲۰ روز از ماه را شرمنده خانواده باشد کارگری که از نداری فرزند دانش‌آموزش ترک تحصیل می‌کند کارگری که در تأمین اجاره مسکن به مشکل برخورده، کارگری که در تأمین هزینه‌های درمان خانواده‌اش به درماندگی و استیصال رسیده و…نباید انتظار بهره‌وری داشت !

معیشت کارگران با ۶ میلیون دریافتی نمی‌چرخد

وی در نامهٔ خطاب به وزیر کارگفت: معیشت کارگران با ۶ میلیون دریافتی نمی‌چرخد و دچار بحران شدیدی شده و کارگران بعد از ساعت کار برای امرارمعاششان به زباله‌گردی روی آورده‌اند !تولید مسکن برای کارگران به یک آرزو تبدیل شده است و ۶۵ در صد کارگران استان با بی‌مسکنی و بد مسکنی مواجه هستند، اصلاح وترمیم حقوق کارگران با شانه خالی‌کردن حضرت‌عالی در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌برد !

آقای وزیر قناعت را از کارگرانی یاد بگیرید !

رئیس کانون شوراها با کنایه به هزینه ۱۲۰ میلیون‌تومانی نهار وزیر و هیئت همراهش در استان گلستان اشاره کرد و گفت: آقای وزیر قناعت را از کارگرانی یاد بگیرید !!!

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار