تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1

جلوی آبروریزی وزارت «ارتباطات و فناوری» را بگیرید

  • کد خبر : 2025
  • 24 بهمن 1402 - 15:04
جلوی آبروریزی وزارت «ارتباطات و فناوری» را بگیرید
اینکه مدیرعامل مخابرات استان گیلان توانایی حتی تغییر یک تابلو قدیمی مخابرات شهر صنعتی رشت را ندارد در جای خود قابل‌تأمل است!

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ناظر خبر، ۲۰ سال از زمان تغییر نام وزارت «پست، تلگراف و تلفن» به وزارت «ارتباطات و فناوری» می‌گذرد و از عجایب روزگار در استان گیلان عدم تغییر تابلوی زنگار زده مخابرات شهر صنعتی رشت است که همچنان بر روی آن نام «وزارت پست، تلگراف و تلفن» به چشم می‌خورد.

از سال ۱۳۸۲ تاکنون تعدادی مدیر بر مسند شرکت مخابرات استان گیلان نشستند و بی‌تفاوتی آنان نسبت به امور محوله با عدم تغییر این تابلوی قدیمی برای مردم گیلان پررنگ تر می شود.

اگر چه وقوع سرقت کابل‌های تلفن و عدم اتصال مجدد تلفن ثابت برخی از مشترکین گیلانی، عدم کیفیت مناسب اینترنت و فیبر نوری تعدادی از مشترکین همچنان ادامه دارد و عدم اتصال تلفن در برخی روستاها پس از سرقت کابل، حتی بیش از یک سال عنوان می‌شود؛ اما اینکه یدالله حسنی مریان مدیرعامل مخابرات استان گیلان توانایی حتی تغییر یک تابلو قدیمی مخابرات شهر صنعتی رشت را ندارد در جای خود قابل  تامل است!

آیا این احتمال وجود دارد مدیر مخابرات گیلان استان تاکنون از مخابرات شهر صنعتی رشت بازدیدی نداشته‌اند تا این وضعیت را ببینند و جلوی آبروریزی وزارت «ارتباطات و فناوری» را بگیرند؟

این انتظار را هم نباید داشت که از عالم غیب نسبت به اصلاح برخی اشکالات در مخابرات گیلان اقدام شود. هر چند به نظر می‌رسد یدالله حسنی مریان از حضور در جمع رسانه‌ها برای پاسخگویی به سؤالات مشترکین مخابرات استان گیلان فراری است؛ اما این آمادگی وجود دارد تا جوابیه آن شرکت به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

 

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=2025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار