تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
0
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

در سال گذشته ۱۱۹همت از وجوه بیت المال استرداد و وصول شده است

  • کد خبر : 2525
  • 28 فروردین 1403 - 19:13
در سال گذشته ۱۱۹همت از وجوه بیت المال استرداد و وصول شده است
این مطالبات شامل مطالبات معوق ناشی از قرارداد های ایمیدرو به ارزش ۲۵ همت و وصول حقوق دولتی از معادن به ارزش ۱۳۰۰۰میلیارد تومان و غیره است که به بیت المال برگشت داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناظر خبر، دکتر خداییان ریاست سازمان بازرسی کل کشور در جلسه اداری با همکاران سراسر کشور عملکرد این سازمان در سال گذشته را تشریح کرد.

خداییان با اشاره به اینکه با پیگیری همکاران سازمان بازرسی ۱۱۹همت از وجوه بیت المال استرداد و وصول شده است، افزود: این مطالبات شامل مطالبات معوق ناشی از قرارداد های ایمیدرو به ارزش ۲۵ همت و وصول حقوق دولتی از معادن به ارزش ۱۳۰۰۰میلیارد تومان و غیره است که به بیت المال برگشت داده شد.

رئیس سازمان بازرسی افزود: متاسفانه سالها بود معادنی در حال فعالیت بودند اما حقوق دولتی را پرداخت نمی کردند که این امر با همت همکاران سازمان بازرسی بعد از سالها به نتیجه رسید.

خداییان با اشاره به  وصول ۶۵ همت مالیات در سال گذشته ، ادامه داد: این کار با شناسایی فرارهای مالیاتی توسط همکاران بازرسی و با همکاری سازمان امور مالیاتی صورت پذیرفته است.

وی افزود: سازمان بازرسى  در سال گذشته ١٢۶۵٧ اقدام اثربخش در جهت اصلاح فرآیندها و ساختارها، تشکیلات ، بهبود و تسهیل در امور و افزایش بهره وری در دستگاههای اجرایی انجام داد است.

لینک کوتاه : https://nazerkhabar.ir/?p=2525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار